Lumise Oy - lisävaloalan asiantuntija

Euroopan suurin ajoneuvovalaisimien verkkokauppa Lumise tunnetaan asiantuntevasta palvelusta ja laadukkaista valaisintuotteista. Lumisen tiimi koostuu tällä hetkellä noin 30 ammattilaisesta Suomessa ja Ruotsissa, jotka palvelevat vuosittain kymmeniä tuhansia asiakkaita ympäri maailmaa.

Lumise Oy - lisävaloalan asiantuntija

Euroopan suurin ajoneuvovalaisimien verkkokauppa Lumise tunnetaan asiantuntevasta palvelusta ja laadukkaista valaisintuotteista. Lumisen tiimi koostuu tällä hetkellä noin 30 ammattilaisesta Suomessa ja Ruotsissa, jotka palvelevat vuosittain kymmeniä tuhansia asiakkaita ympäri maailmaa.

Lumisen tehtävänä on lisätä liikenne- ja työturvallisuutta sekä pimeässä toimimisen suorituskykyä. Lumisen visio on olla maailman johtava verkkokauppatoimija alallaan, tarjoten parhaan asiakas- ja työntekijäkokemuksen.

Lumisen LightWizard -palvelu mahdollistaa alallaan ennennäkemättömän yksinkertaisen ja turvallisen tavan hankkia autoon lisävalot. Lumisen asiantuntijat ovat kasanneet palvelussa tarjottavat lisävalopaketit ja niiden asennustarvikkeet automallikohtaisesti. Valitset vain automallisi ja tarjoamme siihen soveltuvan paketin. Palvelu kehittyy jatkuvasti ja tarjoamme tulevaisuudessa lisävaloja kasvavaan määrään automalleja.

Toimitusehdot

1. Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

2. Tuotteillamme on 100 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen.

3. Käsittelemme tilauksesi arkisin 24 tunnin kuluessa sen saapumisesta. Viikonloppuna tulleet tilaukset käsittelemme maanantaina. Ennen klo 15 saapuneet tilaukset lähetetään pääsääntöisesti viimeistään seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron.

4. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä Lumisen asiakaspalveluun joko sähköpostitse info@lumise.fi tai puhelimitse 08 415 415 73 (ma-pe 09-17).

5. Emme vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meidän vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Lumise -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Toimitusaika

Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Pakkaamme tuotteet ja lähetämme ne viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä, mikäli tilauksenne saapuu klo 15 mennessä. Kun tuotteet lähtevät kuljetukseen, saat sähköpostiisi tilauksen seurantanumeron. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimitustavat

Kuljetuskumppanimme Matkahuolto ja Posti kuljettavat paketit joka puolelle Suomea 1-2 arkipäivässä.

Matkahuolto Lähellä-paketti 0 €

Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimi- tai pakettipisteestä (mm. K-kaupat, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on lähes 2000 kautta maan. Matkahuollon paketit lähtevät meiltä kaksi kertaa päivässä, joten parhaimmillaan toimitus voi olla salamannopea. Nopeimmin tilaus saapuu Matkahuollon toimipisteisiin, mutta pakettipisteet tarjoavat pidemmät aukioloajat ja tiheämmän verkoston.

Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä klo 8-16 välisenä aikana. Toimitusaikaa ei erikseen sovita. Matkahuollon paketit lähtevät meiltä kaksi kertaa päivässä, joten parhaimmillaan toimitus voi olla salamannopea.

Matkahuolto Jakopaketti 5,95 €

Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä klo 8-16 välisenä aikana. Toimitusaikaa ei erikseen sovita. Matkahuollon paketit lähtevät meiltä kaksi kertaa päivässä, joten parhaimmillaan toimitus voi olla salamannopea.

Matkahuolto kotiinkuljetus 7,95 €

Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle sovittuna ajankohtana. Matkahuolto ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.

Postin pakettiautomaatti 0 €

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä kun paketti on noudettavissa.

Nouto Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista 0 €

Nouto lähimmästä (tai valitsemastasi) Postin toimipisteestä. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.

Posti Express 14 Yrityspaketti 8,95 €

Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle arkisin klo 8-14 välisenä aikana.

Postin kotiinkuljetus 9,95 €

Toimitus suoraan kotiovellesi sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.

Posti Aamuksi 09 Yrityspaketti 9,95 €

Toimitus suoraan kotiin tai työpaikalle pääsääntöisesti seuraavaksi arkiaamuksi klo. 9.00 mennessä.

Huom!

Toimitustapa ei vaikuta normaaliin käsittelyaikaamme (ennen klo 13 tilatut varastotuotteet ehtivät pääsääntöisesti saman päivän kuormaan).

Tarkistathan Postin toimitusaikakyselystä (Postin toimitusaikakysely), että palvelu on mahdollinen alueellesi (joillekin alueille toimitus tapahtuu vasta 2. arkipäivänä). Aseta lähtöpostinumeroksi 96320.

------

Postin lähetykset kuljetetaan ilmastoystävällisesti. Voit katsoa toimitusaika-arvion Postin toimitusaikakyselystä: LINKKI. Valitse lähetyspaikaksi 96320 ja vastaanottopaikaksi postinumerosi. Postin toimipisteet ja aukioloajat voit tarkistaa tästä.

Nouto myymälästä

Voit myös noutaa tilauksesi Rovaniemen myymälästämme arkisin klo. 8 - 18 ja lauantaisin klo. 10 - 14. Ilmoitamme asiakkaalle, kun tilaus on valmis noudettavaksi.

Maksutavat

Klarna Checkout

Maksuliikenteemme tapahtuu Klarna Groupin tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta. Palvelun avulla ostosten tekeminen on nopeaa, joustavaa ja turvallista. Palveluun tunnistautuminen on helppoa ja voit kätevästi valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankkimaksu sekä debit- ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot. Ajantasaiset ehdot löydät kassasivultamme. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Klarna Checkout – palvelun kautta tapahtuneissa kortti- ja verkkopankkimaksuissa maksun saajana on Digital River World Payments AB.

Palautusoikeus

Kaikilla käyttämättömillä tuotteilla* on täysin ilmainen 100 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus sekä 100% tyytyväisyystakuu.

Huomioithan kuitenkin, että tuotteen on oltava käyttämätön ja muuttumaton, eli täysin jälleenmyyntikuntoinen (myös tuotepakkauksensa osalta).

*) Palautusoikeus ei koske lahjakortteja tai muita aineettomia tuotteita.

Palautusohje

Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa ostamasi tuotteen, toimi seuraavasti:

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@lumise.fi tai 08 415 415 73 (ma-pe 9-17).

2. Varmista, että palautettavat tuotteet ovat jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa (myös myyntipakkauksen osalta). Ethän palauta mitään, mitä et itse hyväksyisi uutena tuotteena.

3. Täytä ja tulosta palautuslomakkeemme (lataa lomake tästä). Mikäli tulostinta ei ole käytettävissä, kirjaa vastaavat tiedot paperille. Liitä lomake palautuksen mukaan.

4. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ja merkitse palautuspakettiin näkyvälle paikalle 'Asiakaspalautus Lumise Oy/'. Ethän tee merkintöjä tai liimaa pakettikortteja tuotteen myyntipakkaukseen.

5. Toimita palautukset mihin tahansa Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen. Noutopisteet löydät osoitteesta http://map.matkahuolto.fi/map24mh/tphaku tai https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/apu-ja-tuki/toimipisteet-ja-aukiolot.html

Vastaanotettuamme palautuksen ilmoitamme siitä sähköpostitse ja maksamme rahat takaisin tilillesi (tai poistamme Klarna-laskusi, jos olet valinnut laskuvaihtoehdon).

HUOMIO! Emme hyvitä palautusohjeen vastaisesti palautettujen tuotteiden lähetyskuluja! Huolehdithan siis, että palautuksesi lähtee asiakaspalautuspakettina, jolloin palautus on sinulle maksuton. Älä maksa mitään postille/matkahuollolle pakettia lähettäessäsi.

Takuu

Lumise Oy noudattaa kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. Lisäksi annamme tuotteillemme 12 kuukauden takuun, joka koskee materiaali- ja valmistusvirheitä (ei koske halogeeni- ja hehkulankapolttimoita). Mikäli tuotteen takuuaika poikkeaa tästä, siitä on erikseen maininta tuotteen kohdalla. Takuuaika alkaa kuitissa olevasta päiväyksestä.

Takuutapauksessa tuote, eli käytännössä vain rikkinäiseksi epäilty komponentti, lähetetään meille tutkittavaksi ja se vaihdetaan yleensä kokonaan uuteen, mikäli takuu on oikeutettu.

Takuu ei kata tuotteiden väärinkäyttöä, asiakkaan muokkaamaa tuotetta, asennusvirheitä, ohjeiden laiminlyöntejä tai muilla virheellisillä toimilla aiheutettuja tuotteiden vahingoittamisia. Takuuseen sisältyy rikkoutunut komponentti ja mahdolliset postikulut. Takuu ei kata takuuvaihdetun osan mahdollisia asennuskustannuksia. Tuotteen takuuvaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.

Vastuu tavaran aiheuttamasta vahingosta

Kun tavara on asiakkaan hallinnassa, Lumise Oy ei vastaa tavaran aiheuttamasta vahingosta, joka kohdistuu:
a) kiinteään tai irtaimeen omaisuuteen tai on tällaisen vahingon seuraus
b) ostajan valmistamaan tuotteeseen tai valmistaman tuotteen sisältävään tuotteeseen.

Lumise Oy ei vastaa tuotteen laittomasta käytöstä taikka asennuksesta. Lumise Oy ei ole vastuussa valmistajien antamista mahdollisista virheellisistä tuotetiedoista.

Tuotteiden käyttö ja asennus

Asiakkaan vastuulla on selvittää tuotteen soveltuvuus omaan käyttötarkoitukseen, sekä noudattaa tuotteiden käyttöön ja asennukseen liittyviä lakeja, asetuksia ja turvallisuusmääräyksiä. Lumise Oy ei vastaa tuotteen (esimerkiksi autokemikaalien tai aurinkosähköjärjestelmien) virheellisestä käytöstä tai asennuksesta aiheutuvista henkilö- tai materiaalivahingoista.

Autokemikaalien toimintaa/levitystapaa tulee ensin testata pienelle ja huomaamattomalle pinnalle toivotun lopputuloksen varmistamiseksi. Tutustu aina ennen käyttöä tuotteen käyttöohjeisiin.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@lumise.fi tai soittamalla 08 415 415 73.

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@lumise.fi tai soittamalla 08 415 415 73. Pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Lumise pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja asiakkaan rahojen palauttamiseen.

Yhteystiedot

Lumise Oy

Teollisuustie 17

96320 ROVANIEMI

puh. 08 415 415 73

sähköposti: info@lumise.fi

Lisää valikoimaa: lumise.fi